Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 15:03:36 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/24783 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Pärispea küla, Kaupmehe// 
Madi-Joosti// Pendlaõue// Suurpea küla, 11285 Loksa-Pärispea tee (Piirdeaed) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Piirdeaia rajamine tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27140973>  (menetlus nr: 
453972), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENGELA RAJAMÄGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister